bellaswiwi

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Bella - 23 februari 2013 18:41

Hej på er! 


Som ni förstår har jag haft en sjukt dålig uppdatering på den sista tiden och det är på grund av mina aktiviteter, tro mig det är mycket! Och läxor och jag måste ju ha tid för att umgås med min familj och mina vänner. Bloggen blir bara något extra som släpar efter. Så jag har bestämt mig för en bloggpaus, något jag har funderat på länge. 

Det känns bäst, och det kanske är bättre än en massa små och slarviga inlägg. Det känns också som att bloggen inte har ett riktigt motiv. 


Men ta det lugnt, min lilla blogg kariär är inte över! Jag har nämligen planer fast jag återkommer om det när det är lite mer färdigt! 


Jag hoppas att ni förstår mig! Vi ses så länge!


Mvh Bella



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Bella och är 11 år. På denna blogg så kommer jag blogga om... ja det ser ni ju på den stora bilden! Välkommen åter!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Läs om...

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards