bellaswiwi

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Ingen mer Holly och jag

Av Bella - 7 januari 2013 16:09

Ja, ni förstår nog om ni har läst rubriken. Ingen mer Holly och jag.   

För er som inte har läst min förra blogg så var Holly och jag en simshistoria. 

Det är nämligen så att det går inte att kopiera den och om jag skulle fortsätta skulle jag haft skriva om varenda historia, vilket jag varken har tid eller ork för.


Men ta det lugnt! Jag har redan planerat en ny historia, och jag tror att den kommer att vara en framgång!

Jag kommer att lägga ut en inledning någon gång den här veckan! Då får jag se vad ni tycker i kommentarerna. Jag vill ju blogga om något som ni vill läsa om! Haha! Nu tänker jag gå och ta bilder till inledningen så ha det bra! 


Bella


 
 
Ingen bild

Kajjan

8 januari 2013 17:04

Tråkigt att "Holly och jag" inte kommer att fortsätta...

Hoppas att den nya kommer bli lika bra och spännande!!

Bella

8 januari 2013 20:01

Ja, det får vi verkligen hoppas! Och inledningen kommer förmodligen ikväll så håll ögonen öppna! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 23 februari 2013 18:41

Hej på er!    Som ni förstår har jag haft en sjukt dålig uppdatering på den sista tiden och det är på grund av mina aktiviteter, tro mig det är mycket! Och läxor och jag måste ju ha tid för att umgås med min familj och mina vänner. Bloggen blir b...

Av Bella - 8 februari 2013 10:36

Idag är jag hemma och är sjuk, så jag tänkte läsa klart en bok som jag började med tidigare i veckan. Boken heter "Varg nosar och jagar" och är skriven av Ulf Nilsson.    Det är så här Ulf Nilsson beskriver boken (Innehållet som stog på baksidan)...

Av Bella - 2 februari 2013 08:56

JAPP! Nu nu är det äntligen dags för den första delen!    Det kommer vara olika vem som berrättar den själva historien men jag skriver namnet i fet text ovanför! Nu t.ex. är det: Kate Hamilton   Dagen var vanlig här på landet.  V...

Av Bella - 31 januari 2013 16:18

... Frysta hallon! Och naturligt vis en smörgås eller något annat lite mer matigt! Det är jätte gott! Jag rekommenderar till alla som inte har smakat! Ja, det kanske blev ett snabbt inlägg, men jag ska försöka göra Brindizis sommarläger til...

Av Bella - 25 januari 2013 14:06


Tja!    Jag har samlat ihop en massa inspiration och ide'r på de senaste dagarna, jag har till och med skrivit en lista som saker jag ska blogga om. Så du får se vad det kommer bli för spännande!      Det här receptet är jätte bra för "sponta...

Presentation


Hej! Jag heter Bella och är 11 år. På denna blogg så kommer jag blogga om... ja det ser ni ju på den stora bilden! Välkommen åter!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Läs om...

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards