bellaswiwi

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

Gott nytt!

Av Bella - 31 december 2012 17:15

Vilket roligt år, kort men roligt!

Jag hoppas att ni får en fantastisk kväll med nära och kära! 

Jag är evigt tacksam för att ni har besökt min blogg och för alla gulliga komentarer jag har fått! 

Tack vare er är mitt rekord på besökare (På ett dygn) den senaste månaden 83! Inte mycket jämnfört med t.ex Fokis blogg men, fast bra för en blogg som bara funnits i mindre än en månad! 

Jag tror att jag är på rätt väg!   

Tack, Tack, Tack!   


De här bilderna som jag kommer att bjuda på nu är inte direkt nyårs-inriktade, men jag tror att de duger!


OBS! Bilderna är mina och får inte kopieras!


 


 


 


Gott Nytt! 


Bella



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 23 februari 2013 18:41

Hej på er!    Som ni förstår har jag haft en sjukt dålig uppdatering på den sista tiden och det är på grund av mina aktiviteter, tro mig det är mycket! Och läxor och jag måste ju ha tid för att umgås med min familj och mina vänner. Bloggen blir b...

Av Bella - 8 februari 2013 10:36

Idag är jag hemma och är sjuk, så jag tänkte läsa klart en bok som jag började med tidigare i veckan. Boken heter "Varg nosar och jagar" och är skriven av Ulf Nilsson.    Det är så här Ulf Nilsson beskriver boken (Innehållet som stog på baksidan)...

Av Bella - 2 februari 2013 08:56

JAPP! Nu nu är det äntligen dags för den första delen!    Det kommer vara olika vem som berrättar den själva historien men jag skriver namnet i fet text ovanför! Nu t.ex. är det: Kate Hamilton   Dagen var vanlig här på landet.  V...

Av Bella - 31 januari 2013 16:18

... Frysta hallon! Och naturligt vis en smörgås eller något annat lite mer matigt! Det är jätte gott! Jag rekommenderar till alla som inte har smakat! Ja, det kanske blev ett snabbt inlägg, men jag ska försöka göra Brindizis sommarläger til...

Av Bella - 25 januari 2013 14:06


Tja!    Jag har samlat ihop en massa inspiration och ide'r på de senaste dagarna, jag har till och med skrivit en lista som saker jag ska blogga om. Så du får se vad det kommer bli för spännande!      Det här receptet är jätte bra för "sponta...

Presentation


Hej! Jag heter Bella och är 11 år. På denna blogg så kommer jag blogga om... ja det ser ni ju på den stora bilden! Välkommen åter!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Läs om...

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards