bellaswiwi

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Varg nosar och jagar - Recension

Av Bella - 8 februari 2013 10:36

Idag är jag hemma och är sjuk, så jag tänkte läsa klart en bok som jag började med tidigare i veckan. Boken heter "Varg nosar och jagar" och är skriven av Ulf Nilsson. 


Det är så här Ulf Nilsson beskriver boken (Innehållet som stog på baksidan):


"Allt startade med att vi ville hitta ett sommarjobb. Men sedan började det stora äventyret. Det här är den spännande historien om sommarlovet när vi klarade alltihop, till och med sådant som verkat svårt och omöjligt. Det gällde ju bara att nosa upp bra ide'er och jaga kluriga sätt att göra dem på. Vi som gjorde det var Isabel, Katarina, Göran och jag själv. Och min lillebror Max som jämt ville vara med. Och hunden Varg förstås..."

 


Jag gillade verkligen denna bok och jag rekomenderar den väldigt starkt för ni som vill läsa roliga och spännande böcker! Detta är en bra bok som jag verkligen hade svårt att lägga ifrån mig. 

Ett annat stort plus är att allt passar så bra ihop! Jag blir inte förvånad om jag kommer läsa boken en gång till!


Här kommer en liten bild:

  


Ha det bra!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 23 februari 2013 18:41

Hej på er!    Som ni förstår har jag haft en sjukt dålig uppdatering på den sista tiden och det är på grund av mina aktiviteter, tro mig det är mycket! Och läxor och jag måste ju ha tid för att umgås med min familj och mina vänner. Bloggen blir b...

Av Bella - 2 februari 2013 08:56

JAPP! Nu nu är det äntligen dags för den första delen!    Det kommer vara olika vem som berrättar den själva historien men jag skriver namnet i fet text ovanför! Nu t.ex. är det: Kate Hamilton   Dagen var vanlig här på landet.  V...

Av Bella - 31 januari 2013 16:18

... Frysta hallon! Och naturligt vis en smörgås eller något annat lite mer matigt! Det är jätte gott! Jag rekommenderar till alla som inte har smakat! Ja, det kanske blev ett snabbt inlägg, men jag ska försöka göra Brindizis sommarläger til...

Av Bella - 25 januari 2013 14:06


Tja!    Jag har samlat ihop en massa inspiration och ide'r på de senaste dagarna, jag har till och med skrivit en lista som saker jag ska blogga om. Så du får se vad det kommer bli för spännande!      Det här receptet är jätte bra för "sponta...

Av Bella - 19 januari 2013 09:47


Ja rubriken säger ju allt. Jag har inga ide'r, på inlägg alltså.  Det är en förklaring till min sjukt dåliga uppdatering. Jag har också haft fullt upp med läxor, skolan, aktiviteter och sedan måste man ju också umgås med familjen och kompisar och...

Presentation


Hej! Jag heter Bella och är 11 år. På denna blogg så kommer jag blogga om... ja det ser ni ju på den stora bilden! Välkommen åter!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Läs om...

Arkiv

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards